Zprávy z lyžařského kurzu – 1. a 2. den

1. den

Naše cesta začala před školou v 6:35, kde jsme čekali do příjezdu autobusu. Všechny naše zavazadla jsme naložili do autobusu a hurá do hor. Cesta byla dlouhá, ale všichni jsme to statečně přežili.Když jsme dorazili na místo, ubytovali jsme se do penzionu Eden. Poté jsme si rozdělili pokoje, a někteří z nás si šli půjčit lyže. V tu chvíli jsme ještě netušili, že nás čeká mnoho náročných zkoušek a úkolů.Rozdělili jsme se do tří skupin podle úspěšnosti.

Během dne nás čekalo mnoho aktivit, jedna z nich bylo také běžkování, lyžování a jízda lanovkou. Jsme si jistí, že se během příštích dnů tyto aktivity mnohonásobně zlepšíme. Podle dnešní přednášky jsme museli vymyslet menší scénku. Také paní učitelka navštívila naše pokoje, které následně obodovala.  Po dlouhém večeru jsme zalehli do postelí.

skupina 3. Lucie Tomková, Karolína Likavcová, Lukáš Navrátil, Vratislav Tupec, Jan Asszonyi, Adéla Kňourková, pan učitel Flégl.

2.den

Dnešní počasí se moc nevydařilo, protože chumelilo a byl mokrý sníh. Jezdilo se docela dobře, až na to že byly moldy, včera naopak ledové plotny. Ráno jsme byly na svahu všichni a večer jsme měli přednášku o bezpečnosti na lyžích, za úkol jsme si měli vybrat jednu z pravidel odpoledne se ,,dvojky“ rozhodly vydat na běžky. Ostatní se opět vrátili na kopec. Aleš, Jindra, Honza a Ála jezdili s Mirkou z Německa. Jolča s Tomášem zůstali s ,,trojkama“ a užili si společnou zábavu. Večer jsme si poslechli přednášku o historii lyžování. Následně jsme si zahráli hru, která nebyla vůbec jednoduchá. Během programu nám paní učitelka ohodnotila úklid. Po náročném dnu jsme dostali volno pak hygiena a hurá do postele.

skupina 1. Smola Tomáš, Jolana Mácháčková , Jindřich Houštěk, Lorenc Aleš, Jan Uher,  Aleš Kosař,  Vláďa Pachta, pan učitel Lukeš,