Zprávy z lyžařského kurzu – 3. a 4. den

3. den

Středa se nám líbila asi nejvíce. Ráno jsme se nasnídali, jako jakýkoliv jiný den. Vyšli na svah a sjížděli do oběda.

Odpoledne už se lišilo od ostatních dnů. Jeli jsme autobusem do blízkého Vrchlabí. Dali si hodinu a půl na prozkoumání města. Na většinu z nás to byla až příliš dlouhá doba, tak jsme se sešli u betléma a čekali na učitele.

Zpátky šla většina pěšky. Cestou jsme narazili na krásné ledové vodopády, které si musel skoro každý vyfotit. Po návratu se všichni unavení vrátili na pokoj a odpočívali, nebo hráli obíhačku. Večer jsme měli mít přednášku o první pomoci, ale místo toho nás učitelé překvapili diskotékou v místní hospůdce. Všichni jsme tancovali, dokud jsme mohli. Večer, když už byl čas jít spát, všichni spokojeně zalehli únavou.

Magdaléna Hanušová, Daniel Ducháč, Jakub Sláma, David Bárta, Marek Poláček, Štěpán Lavička

4.den

Dopoledne jsme strávili opět na sjezdovce, kde jsme si užívali krásného počasí. Sluníčko nás hřálo a byl krásný výhled na protější kopec. Po obědě a odpoledním klidu jsme šli jedničky na běžky a ostatní zpátky na sjezdovku, kde se sjezdovka ještě víc rozzářila. Všichni, i ti nejnovější lyžaři, sjeli celý kopec Žalý. Vrátili jsme se zpátky na kopec Bubákov, aby jsme se rozloučili s úžasnou sjezdovko. Trojky poprvé jeli lesní cestou, která se jim ihned zalíbila. Bohužel, už nebylo dostatek času, aby jsme jeli znovu tak jsme se vrátili zpět na chatu.

Večer jsme se konečně dočkali přednášky, která měla být už minulý večer, po ní nás čekal program módní přehlídky, kde se kluci převlékli za holky a holky za kluky. Všem nám to velice slušelo.