Archiv Březen 2018

Dobrovolnice

Tento rok s námi jela na lyžařský výcvik dobrovolnice z Německa Mirka, která tu s námi strávila celých pět dnů.Trénovala s námi jízdu na lyžích, pomáhala méně zdatným, hrála s námi hry, obíhačku, pomáhala fotit, když učitelé jezdili s námi. Rozhodně vyplnila prostor v našem kolektivu a zažili jsme s ní dobré chvíle.I přesto, že někteří z nás byli při lyžování v koncích, společně jsme to zvládli. Z učitelů nejčstěji vypomáhala paní učitelce Pelikánové, která mnohokrát jela v našich řadách. Majda H., Honza A., 7.A

Číst celé

3. den Středa se nám líbila asi nejvíce. Ráno jsme se nasnídali, jako jakýkoliv jiný den. Vyšli na svah a sjížděli do oběda. Odpoledne už se lišilo od ostatních dnů. Jeli jsme autobusem do blízkého Vrchlabí. Dali si hodinu a půl na prozkoumání města. Na většinu z nás to byla až příliš dlouhá doba, tak jsme se sešli u betléma a čekali na učitele. Zpátky šla většina pěšky. Cestou jsme narazili na krásné ledové vodopády, které si musel skoro každý vyfotit. Po návratu se všichni unavení vrátili na pokoj a odpočívali, nebo hráli obíhačku. Večer jsme měli mít přednášku o…

1. den Naše cesta začala před školou v 6:35, kde jsme čekali do příjezdu autobusu. Všechny naše zavazadla jsme naložili do autobusu a hurá do hor. Cesta byla dlouhá, ale všichni jsme to statečně přežili.Když jsme dorazili na místo, ubytovali jsme se do penzionu Eden. Poté jsme si rozdělili pokoje, a někteří z nás si šli půjčit lyže. V tu chvíli jsme ještě netušili, že nás čeká mnoho náročných zkoušek a úkolů.Rozdělili jsme se do tří skupin podle úspěšnosti. Během dne nás čekalo mnoho aktivit, jedna z nich bylo také běžkování, lyžování a jízda lanovkou. Jsme si jistí, že se…