Turistický kurz 2019

V pondělí 9.9. jsme se společně sešli v 7.50 u nové tělocvičny. Většina se těšila, někteří chtěli, aby to už bylo za námi. Odložili jsme si batohy a šli do školního klubu, kde nás Soňa poučila různými pravidly. Pak si každý vzal svá zavazadla a za deště jsme v pláštěnkách odkráčeli na autobusovou zastávku. Po chvíli přijel autobus a už jsme jeli. U chaty Prim nás poprosili, abychom se rozdělili tak, jak jsme na pokoji a ubytovali jsme se. Pak jsme se shromáždili ve společenské místnosti, tam nám Soňa řekla, že půjdeme po Kačenčině stezce. Všichni jsme se oblékli a šli ke Kozímu chlívku, kde jsme dostali kartičku a vzhůru za razítky!!! Razítka jsme postupně sbírali celý turistický kurz. Každý večer daná skupina vymýšlela pro ostatní program na pobavení a pro zábavnější den. Ve středu nás čekala celodenní túra, opět sbírání razítek, ale také jsme dostali za úkol nasbírat borůvky, to byla mňamka!!! Z borůvek nám k večeři udělali borůvkové knedlíky. Tento den byl pro náš pokoj naprosto „suprovej“, protože jsme chystali stezku odvahy. Někdo se opravdu lekal, někdo si z nás dělal srandu, ale to nám nevadilo. Ve čtvrtek to bylo asi nejlepší. Dopoledne jsme šli na lanový park a odpoledne nás čekal mini golf. Večer měla program naše skupina holek. Chvíli jsme hráli hry, ale náš zlatý hřeb večera teprve nastal. My jsme totiž chystali DISKO!!! Nejdříve jsme pouštěli rychlejší písničky, ale kluci chtěli ploužáky a ty se pak pouštěly pořád a pořád. V pátek jsme si všichni zabalili všechny věci a hurá domů!!!      Anežka Geťková, 6.A

Jedeme na chatu Prim,

je tam krásně, to už vím.

Vyrážíme na túru na Masaryčku,

jdeme rychle, jsme tam za chviličku.

Všichni se tam super bavíme,

s každým se rádi kamarádíme.